Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110109

Hari nie bngun trus kms umh n buka buku IT,,huhu..tettibe mood ari nie rjin so pergi kt  dpn hall umh study ngn Afiq smbil dngr lagu Maher Zain,,ahhahahah...time 2 mmng lum mndi but aku still lgi  wangi lgi mcm bau softlan...ahkz! Dengan focus aku mmbce,tetibe Azim Sang budk kecik kcau aku. smbil memegang fon ibu yg  bateri kini  hmpir kong .grrr!!!Sang Panglima Amir trus mncapai fon dri tngn Sang Azim,lalu dye menangis coz nk main game kerete....mmng tension glr time 2 smpai air kt dlm cawan abes tumph kt lantai..haha,,gemuruh btul aku nie!huuhu...After study,Sang Afiq mmbuat 1 utas rntai utk Sang Miaw...haha..looks cute dngn bunyi loceng yg agk membingitkn telinge aku nie!haha

Tolong bagi Hamster saya makan .