Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110123



Mlm smlm aku kesejukan  then planning nk try pkai stokin separuh kain  yg ibu beli mse gi Umrah..huhu...i look likes nadya chan....then ibu aku ckp akk blehlh wt taici mse tgh tido,,HAHA



Aww !! Dye sungguh cumel tido  disebelah MR.Bunny :P


  1. this is my keramat locker buku..haha..rubics 2 aku punye simpan jauh2 coz x nk ksik adek -adek aku main..huhu..Cik teddy  pink 2 mk aku bgi time my bday
 Pagi tdi bngun kol 7 pagi..then open buku bm n terus wt essay....siap hmpir dlm kol 9 am..haha,,lme giler aku wt essayy,,,huhu...time 2 mmng blur ngn idea so wat perlahan-lahanlh. Then kedengaran voice mak aku dri luar bilik suruh aku sidai baju..dye ckp dye nk gi skulh so dye dh prpare bju kt dlm bakul..aku just angkut n sidai..sahaje..huhu

kerinduan pada shaker yg kini hampir 2 minggu x jumpe lgi,,uwaaa 

all brush are mine,so you cannot steal it ..harap maklum yg brush school bus 2  aku beli time lelong kt skulh,,haha then yg wrne itam n biru my aunty bgi mse dye pergi China ....


Tolong bagi Hamster saya makan .