Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110302


Dengan terbaring di atas katil lalu aku mencapai earfon yang tak seberapa cantik itu  untuk memakainye ditelinga. Malam ini begitu stress bagiku kerana aku menyirap dengan seorang budak tanpa nama & surat beranak . tiada mood untuk mereply message beliau untuk seketika waktu.. Hanya sebuah bantal peluk yang menjadi penemanku setiap malam. Dengan kaki yang agak sopan lalu menggoyangkannye sambil melalak menyanyi di dalam bilik tanpa pengetahuan parentsku. Aku membiarkan  homework add math tanpa peneman begitu sahaja kerana kepalaku kian menjadi botak mencari jawapan yang agak payah itu.



Orang cakap motor retro nie nampak best bile bawak... betul ke ? haha... orang macam aku yg x reti bawak motor jangan harap nak merasainye .. HAHA.. bukan aku x nak belajar motor nie tetapi aku masih trauma melihat motor kerana aku pernah merasai jatuh motor yang sakit amat... nseb baek aku hidup lagi.huh ! Hobby ayah yang x  suke mengumpul motor klasik nie turun - temurun sampai ke anak . haha. ok ! penat membebel...bye .

Tolong bagi Hamster saya makan .