Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110304


Mata tak mengantuk -;- walaupun aku dah mencube untuk tidur. Apa lagi, aku meneruskan hobby aku dengan berblogging ..hehe...syok amat bile menyanyah sorang-sorang kat depan laptop. Actually , aku baru menyiapkan sebuah karangan BM yang wajib dihantar pada esok hari . Dengan gelabahnye aku membuat dengan idea-idea yang kolot tu ~ huhu.. Mampus ayat aku tonggang-langgang,..gerenti markah down habes, haish ! Berteks dengan kebo iaitu sepupu gedikku untuk meminta pertolongan daripada dia amat menggembirakan . :P . Stop buat karangan pada jam 1130 pm . Masa itu emas. Aku terus mencapai handfon  Nokia yang berjenama Zac Efron d meja belajar .Mak oiii ! Ada peminat yang call akulah . 26 missed call daripada Sang Bintang membuatkan aku berasa terkejut nak melepas..haha. Kami saling meminta maap walaupun tak tau apa salah kitaorang. hehe... Malam nie rasa mcm malas nak jadual buku sebab otak dah sarat dengan ilmu yang cikgu bagi pagi tadi especially time subject chemistry . Seriously , experiment kali ini kitaorang tidak dibenarkan untuk membuat experiment by group sbb ckigu takut kitaorang ganas gune tools sampai pecah. Pengalaman yang amat mengerikan sekali sbb group aku pernah memecahkannye dengan tidak sengaje..huuhu . oklah . nak tido . bye . zzzzzzzzzzz -;-

Tolong bagi Hamster saya makan .