Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110330

Shit ! ok ! aku memang bengang + giler -giler sekarang nie -;- . Pagi tadi aku kena buat show kat class gare-gare seorang budak nie tanpa kad pengenalan berkeningkan tebal alah -alah hindustan . aku tau ni semua salah aku sebab aku cakap kau GONDEK ! korang tak payah susah - susah nak  cari perkataan ni kat kamus dewan . This word just limited edition for form 4 sc1 . ;O . Bermula lah kisah  tanpa permulaan hai kat korang ,  aku nak membebel kat blogg ni . Punyelah aku excited nak menghabiskan soalan no 12 mat mot , tibe -tibe terbantut pulak sebab aku mencari pencil box yang berbentuk segi empat tepat berjenama miss girl . Lol ! Bagai nak tercabut kepala aku yang bersaizkan 15 cm ( bukan ikut skala )  mencarinye . Si dia ni pergi sumbat kat bawah meja dia yang sarat dengan buku tu ~ . haishh ! ingat aku tak nampaklah . = =' . Planning memang aku suruh asssistent dia amekkan pencil box aku tu ~ tapi boleh dia bawa lari ke hulu - hilir mcm nyah ~ haha . Dengan terpaksa , aku  telah dibuli dengan menyanyi  lagu  Hantu kak limah  semata - mata nak dapatkan hak kesayangan aku tu , :) . Ape lagi lh kan , ribut melanda + taufan sebab suara aku tak  bagitu merdu seperti Maher Zain . penat mencarut -;- . Selamat Malam Dunia . 

Tolong bagi Hamster saya makan .