Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110717

Assalamualaikum ,
Hati yang membara gembira malam nie , Born nak kasik aku kitkat sbb aku tolong dia for something . :P . Thnx Born ! even kau tak sebotak characters Botak dlm cerita Juvana tu but aku still anggap kau botak ! XD .

Next , petang tadi hati ni tiba tiba nak jenguh fb yang makin kalut tu . tiba tiba aku tertengok status seorang budak ni . nth kenapa aku terasa mcm nak like , aku pun likelh . Rase berat nak like tapi tangan dah tertekan ENTERRR !! Eh , suka hati mak bapak akulhh , aku nak like status orang ke tak nak . -,-   "Nad ! baik kau unlike balik if kau nak selamat " . ( hati berkata ) . cepat cepat aku stalk fb dia then aku unlike balik . jyeaahh ! tangan bertepuk sambil goyang badan .


Layan lagi ! tadi ibu tanya , sapa nak puasa sila angkat tangan . semua orang diam except ayah and aku sbb kitaorang beria ria nak puase sunat . Amir menyampuk , " kalau abang tak puase boleh tak ? takut tak tahan ". mak aih ! ngade ngade betul . umur dah setua bapak gajah tak kan tak tahan lagi kot . nampak benoh menipunya ~ . lepas tu , Amir terjumpa duit Rm 1 dekat handbag lama ibu yang dia selalu bawak pergi dating dengan ayah . OPSSS !! terlepas cakap pulak . heee ~ 
p/s : Amir cakap , kau tak jelez ibu bagi duit ni dekat aku ? 
haishh , rase mcm nak sepak terajang pun athe , tapi gentle iman aku masih kuat , aku mengalah jelhh . okay , itu je nak share . bye . selamat malam semua . aku nak mimpi justin bieber ! kbaii ~


-NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .