Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110715

BRRRR !!!

Malam semalam , rase lega sebab dapat melantak makanan dan minuman time buka . Punye sedap sedap landing dekat katil tiba tiba perut rasa meragam . -.- Ape lagi , aku terus cari minyak gamat keliling rumah . Naseb baek athe lagi 1 botol , yang laen ayah aku dah bawak lari ke mana ntah aku pun tak tau . Study chemist sambil muka berkerut sebab perut sakit .

P/S : Ibu cakap ,  " kenapa muke berkerut ? mcm nak cari gaduh je . tulhh laen makan dah tak ingat dunia .  kan perut dah masuk angin " .

okay , lepas setengah satu botol aku kasik , rase lega lh jugak ken sbb aku dapat melepaskan satu bunyi seperti  " BRRRR " !!  ( bukan bunyi orang minum coca cola )Wa cakap sama lu , lu tak caya -.- .

P/S : Amir cakap , " Pehh ! bau telur " ! sape punye kerja nie ? -;-

Masing masing tutup hidung . Nampak sangat macam bunyi k ***** aku hina -.- .

-NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .