Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110830

Assalamualaikum . ohh hye :D

so today , rumah sunyi malam raye sbb cousins masing masing balik esok hari . hmm , raye sorang sorang , ngadap tb yang movie bukan bukan sbb bosan tahap gaban . ohh ye , ntah kenape tibe tibe tadi terbukak channel 105 astro lepastu athe movie horror . Bravolh kau Nad ! ehh , berani tahap cipan aku tengok cerita seram , naseb baek mak athe sebagai peneman . hehe ~ . Kisah ape ken aku , nak menjerit mcm orang giler ke ape ke tengok cerite hantu tu . eleh , bukan seram mane pun . setakat gigi taring terkeluar mcm drakula , ingat boleh buat aku goyanglah -,- .

After that , adik adik main mercun yang old school punye tu -,- . Bikin malu aje ken . Yelahh , sekarang ken zaman sudah berubah , kite mesti berubah ( ehh , teringat ayat drama bm pulak -,- ) . Macam biase , hobby aku suke cycling malam malam . Fuhh . Angin tersa mendayu dayu wa cakap sama lu  lh wehh . haha . okay , lepastu mak suruh cuci pinggan yang menimbun dekat sinki tu . hmmm , naseb baek esok raye , so kene lh tolong ckit sbb nak dapat duet raye lebih ckit . haha . Minggu ni , memang aku kuattt tidoooooo !! I don't know what happen to me ??? sbgai elak drpd tido , aku onl lepastu ngadap lappy berjam jam . dasyat kan anak yahya ni ! :o .

Tadi try  taste conflakes yg aku  buat tak begitu menjadi . Maafkan akk sbb main putar aje volum dekat avon tu smpai panas sangat . ken ! ken ! amek kau ! dah lekat lekat segala conflakes aku tapi still boleh dimakan :) weee ~~ . okay , sbgai balasan , mak dah tak kasik aku buat kuih sorang sorang :( . okay , mate semakin pejam = = . Lappy dah meraung suruh off . kbaii .

-NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .