Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20111112

I LOVE this picture :)


Hai peeps . Sumpah aku rindu pada zaman kanak kanak aku dulu dengan kak Ira .  Yes , she is my beloved cousin , i miss you much sebab dah lame dah tak jumpe dia . Eh , teringat waktu aku menangis time snap gambar . Ntah , sbb ape aku pun menangis aku sendiri lupe :O . Dah dah , tak payah cerita pasal aku tu , aku segan doh . Ramai kawan aku cakap gambar aku yang pakai TSHIRT colour putih tu -.- . Hahaha . Subhanallah aku ade rambut sepanjang tu . okay , aku kasik tau dekat korang semua , gambar aku yang pakai sweater purple tu . Okay , tak payah nak membohong ,, aku tak comel ken ? > ; <

Tolong bagi Hamster saya makan .