Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20111124

I'm confused -.-






Assalamualaikum . Hai Peeps .

Ramai kawan aku ajak amek lesen motor cuti ni . Hamboii ! Jangan haraplah Mak nak  izinkan -.- . Mak cakap Akak amek terus je lesen kereta nanti , lesen motor kemudian . Eh actually aku tak berharap sangat dengan lesen motor ni . Atas jalan besar pun still gayah nak buat macam mane ken . Hari tu Mya and Asma ajak aku amek lesen then i said lah yang aku malas nak amek . Cube korang bayangkan if dekat sane nanti orang tengok kita time kita tengah race dekat tengah tengah dataran . Hahaha . Sorry , tu bukan prinsip aku . Tak jelez pon bila budak budak lelaki class aku tu bangge bangge dengan lesen motor diorang . Puihh ! Celah gigi pun aku boleh buat . Tak de lah hensomss mane gambar diorang dekat lesen tu . Zac Efron lagi better kot . Ni ha lagi satu , Aku tak percaya yang Fara nak amek lesen motor cuti ni . Aku berdoa lah sangat sangat yang dia tak de pape time testing motor dekat sane nanti . Okay , haritu bukan main lagi cakap dengan aku yang dia tengah test motor biru bapak dia pagi pagi buta .  * Senaman Pagi ! Semoga dia capai impian dia . Hahaha . Chiaow .


Tolong bagi Hamster saya makan .