Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20111121

Mak Uda and Pak Ngah was come back to Malaysia .

Assalamualaikum . Hai Peeps .

As your information my aunt and my uncle dah balik Malaysia . Have been long day  diorang dekat Makkah tu sbb nak tunaikan haji . Pagi tadi , Mak ajak pergi visit Mak Uda . Rindu bhaii aku dekat dia , ape lagi lah ken upacara peluk memeluk , cium ciuman , salam salaman semua ade . Serious aku cakap sama korang kulit Mak Uda aku dah bertambah white , kalah kot dengan aku punye kulit . Okay , Chill sudah xD . Sembang sembang dengan dia rupenye banyak story dia nak share dekat aku . Memang dekat sana banyak dugaannya . Dengan berjuta juta orang susah nak jumpe toilet . Yang ade pun tersangat padat dengan orang . Tu yang dia kate . Macam biase lah ken , souvenier dari sane mesti ade , and i got a necklace . Wee ~~ . Lepas sorang pergi , yang sorang datang balik . Lepastu sama sama pergi . Now , cousin paling yang aku rapat tu tak balik sbb dia ade class cuti ni . Hmm , Hooo tak dapat nak main restling dengan dia .





Okay , petang tadi aku tido lama , senang cerita tido mati ! After Fara cakap dia nak tido after text aku , aku pun rase nak terlena jugak . Hahaha . And then , i dreamed my ex boyfriend . But time tu dia tak tegur aku and aku pun tak tegur dia . Eh , teringin jugak aku nak mimpi Bapak Katak ! Hahaha tapi pernah sekali i dreamed him . Lepastu dah tak mimpi dah . Chiaow .

Tolong bagi Hamster saya makan .