Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20121128

Nak kate syok tak sangat Nak kate bosan memang bosan

MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA !

1 laungan dgn penuh semangat kental sbb masing masing penuh dgn sribu kegembiraan melangkah keluar dari dewan . selamat tinggal smkbg , selamat tinggal kawan kawan tersayang , selamat tinggal guru guru , selamat tinggal tandas yg menjadi sumber inspirasi even bnyk bende yg boleh buat aku rase JELIKK ! tapi kau dah selamatkan aku dari durjana durjana sisa toksik  yg boleh buat aku rse lega untuk MEMBUANG ! okay mmng syok bile dah tak digelar sbgai pelajar sekolah , oh yeahh good luck utk adek adek semua yg still bersekolah :) . Amir , Afiq , Azim dont be jeloussss , seriously gua sepanjang hari control remort tv and daulat ! sesiapa yg merampasnye . kini , akulah permaisuri , tapi kerja sbgai bibik dirumah mesti diutamakan mengikut undang - undang keluarga Encik Yahya . pantang pinggan baru dibasuh , muncul lgi pinggan kotor di sinki . HAISHHH , NI YANG AKU MARAHH ! aku nak marah pun takut muke cepat berkedut tapi tak pe Lisa surihani ade . ( garnier )

baru 2 hari dah rase bosan sebab nothing to do at home . hati ni tak sabar menanti for our travelling in this december . member member ape cerite pun tak tau sbb gua ni selalu credit kong . bukan sbb balak  sampai msg 24 jam tapi paham pahamlah aku ni bukan warga youthclub . tak pe jumaat ni jumpe ::) nak lepak dgn siti aiseyh dia still ade paper . Afiq , cepatlah kau habes exam , aku naik giler dekat rumah je ni . chiow .



Tolong bagi Hamster saya makan .