Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20121218

penat

Assalamualaikum
Alhamdulilah we have come back to Malaysiaaa 
eyeyeyeyyye
sangat penat duduk dalam flight for 2 hours 
yelahhh disebabkan hujan .
Tapi exciting giler time naik 
mcm naik roket gituu
okay i'm really jakun .
Bro bro dalam flight semua ohsemm belakee
toilet really sempit tak muat utk gua duduk 
suke hati kau lh mangkuk 
saje je tak nak bgi aku duduk atas kau .
sangat pelik bile aku tunggu turn masuk toilet
suddenly ade sorang steward ni pnggil aku dgn nada lembut
first first mmg tak nak layan .
disebabkan dia dah serve makanan yg sangat sedap
aku pandang sambil beri senyuman
Hahaha ! 
Aku tak paham ape function dia nak show off 
sangat CD dkt aku 
tanye kenal orang ni or tak 
lepastu last word just cakap THANKS YE DEKK 
and tutup langsir -.-
what the fishhh ! 
yeeee aku 4 hari ni makan ikan 
walaupun setiap hari makan tempat yg lain 
tapi lauk lebih kurang . 
Tak baik merungut dgn rezeki .
okay , aku bersyukur .
kalau aku story lagi
sampai esok pun tak habes 
korang pun jemu
kasik halal lah
nanti gua upload gambar .
Byeeeeee 

Tolong bagi Hamster saya makan .