Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20130117

girl story part 2

Assalamualaikum wbt 
tadi after maghrib terus roger katil
katil oh katil
sediakan ken aku bantal yg empuk buat  tido
pehh terase seluruh urat dekat badan
means bila 50 orang yg tarik urat kau 
 ape yg kau rse ? Nothing . eh hebat
ni nak bgi paham ape yg aku rse -.- 
pukul 11.30 tersedar then solat isyak 
wucak ! my mom still dgn keje dia 
ehh orang kuat sekolah lh kteken 
hihi
and then dgn mate terkebil kebil cari duet
bukan ape nak prepare for amali esok
semua bnde kne pakai duet ken
nseb baik Abah dah prepare atas meja 
dia takk lupee tu ape yg aku pesan .
hikhik
Soo hari ni , member semua dah amali motor
tengok diorang tadi nampak comel je
pakai helmet no bizer . kehkeh 
belum turn aku lgi . aduhh ape lh yg malang sangat ni -.-
story pasal pakcik Gongbak Erkk Gombak 
No Gombak selangor 
dia mmg awesome ajar driving tadi
takpasal2 aku kne driving 
wakluuu !! before ni aku just pegang stereng je Wakk !
ape ape lh . Aku redah je ah 
main belok2 kahkah sumpah best . 
tapi start dekat simpang 3 tu tetibe kete mati
sbb aku pi cari brek tu dekat mne . 
class je ah aku pijak
sampai kete tu tersengguk sengguk suruh aku berhenti 
kahkah . pengalaman . pengalaman .
okaylah tido malam malam pun tak baik 
tak baik tido malam malam 
byeeeeee ! 

Tolong bagi Hamster saya makan .