Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20130212

girl story part 7

Assalamualaikum and Hai !
Amek time update 
sambil tunggu mesin basuh berputar anti clockwise
bile dah bunyi aku berhenti eh membebel
After solat hajat semalam , Mak pun aminkan doa
sembahyang mudah mudahan Tuhan 
memperkenankan hajat kami :) :)
Lepastu sembang2 nth dengan tak kene dengan story
kitaorang bantai je ah
* Ni care kitaorang spent time . Ahakk !
After isyak Maksu made a party as celebrating his son's birtday , Alif 
Dia punye excited tu call suruh datang 
eleh saje lah tu nak tunjuk paplova dia . hehehe
Sampai je tengok dah full dengan family sebelah Maksu
semua familiar belake , gelak sepuas puas yg mungkin
sebgai anak mude aku tengok je lah dengan sepasang anak mate 
ni yg kadang2 boleh buat semua org nyirapp . haha
Time nak amek makanan masuk dalam pinggan 
terpandang sorang mamat ni macam aku kenal 
*terpikir kenape dia boleh ade dekat sini 
Lol baru ku tau kau sedare aku , Emyrul Haiqal

p/s : Aku dah cakap tadi kalau aku membebel banjir ah jawabnye 

Tolong bagi Hamster saya makan .