Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20101229

Morning !grr~haha... :)
ok ari nie bngun late kol 9 am coz mlm tdi nightmare with Aizat kt Fb smpai kol 1 am lbih,,huahua....best pe :)..nmpk romntic ckit,,hahha..bngun2 jer trus open washing machine n trus sidai kt luar..well aku ank rajin,,hehe..Pagi nie bsn giler,,x tau nk wt pe nk text Aizat but fon x de credit plk,,alolo!grr~`haha..asl aku nie suke wt bunyi pelik2 ha?AMOI !AMOI! ;P;P...Parents x de kt umh ari nie coz msing2 busy kt skulh....anywy ayah sudh move at new skul lorhh~~so just aku n amir jelh yg still stay kt smkbg :)..Ayah ckp pgi dye send ps2 wajib bngun awl kol 5 pgi....fuhh!awl giler argh....then blik bru ibu jmput :)

Tolong bagi Hamster saya makan .