Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110107

hoyhoy!hehhe...sorry kurng sopan ari nie.... :p.....first just nk bgitau this year aku dh x leh on9 slalu cm thun lps. coz mmng azam aku thun nie nk jauhkn diri drpd FB ....grr!!haha....mybe blogg pun aku jrng update...ppepun klu aku stress i will meraung dlm bilik aku 2 sorng2,,haha..hari pertme gi skulh rse cm laen dngn ksut putih cm budk skema..haha....i'm not believed it,i'm f4 now!so lps nie dh x leh maen2 time bljr just focus for spm 2012....x sngke cls aku 1 blog ngn cls aizat...mmng malu glr nk lalu dpn cls dye 2 coz mmbr2 dye suke wt bunyi pelik2!!haha..tension aku....ari 2 aku n asma lalu dpn cls dye lps 2 mmbr dye tetibe menjerit cm kne histeria kt tepi tingkp 2...terkezut kitorg..haha.....biaselh dk2 zaman skrg mmng cm2...klu rse tertekn rse time bljr trus cri peluang cri tinkap lps 2 jerit kuat2..haha....smlm b4r reht aku n asma late msuk cls so kiteorg kne sound ngn ckgu Bedah abes-abesn...haha..dye suruh aku  bgi 5 reasons..alololol!aku hntm jelh ckp tmnkn asma gi amek result Arab.nseb  baek dye sruh aku diri dpn pintu 1 minit dh mcm patung kt kedai..huhu....time subject BI Aizat dtng cls aku coz nk jumpe Nuri..Seriously aku x persn dye dtng coz time 2 aku tgh focus tgk tulisn aku yg buruk giler 2,,,haha then kebo tetibe senyum2 kt aku coz  dye nmpk aizat tercegt kt dpn pintu....Beliau terpkse speaking ngn teacher Lee...hhuuuhuhu..funny giler coz time 2 dye gagap nk speaking ngn teacher Lee..kcyn btul dk 2

Tolong bagi Hamster saya makan .