Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110114



hari nie aku frust giler!!rse cm nk nnes pun de,,arghh!!smlm pencil shaker,ruler n liquid aku ilang,,,pehh!!dhlh mhl sei aku beli shaker 2 RM7.50.....totally aku beli all gne duit aku,,pnt jerk aku collect duet slme nie...weyhh!!makhluk mne arghh yg amek brg aku nie??ngaku jelh!ptng smlm aku kekok giler wt omewrk gne pencil kayu...i miss my shaker really !! :( nie,,klu ibu tau abes aku,,,x kluar blik setahun,,huhu,,adeyhh!pnt aku wt announcement kt class tdi spe yg de amek ps2 dk lelaki all wt Bodoh jerkk = ='...aku mnjdi senkek semule coz pencil box aku mnjdi ringan tnpe shaker..cehh!!cm besr n berat sngt jer shaker 2......knape dye nk amek brg aku??lwe sngt ke?klu lwe,,nnti aku bliknlh,,x pyh nk pkai amek jerkk..mlm tdi aku text ngn asma utk luahkn persn aku kt dye,,abes aku menyanyah tnpe point,,haha,,,sory ye maa~~dye ckp mybe shaker aku dh jual kt thai kot sbb2 x jumpe...then aku jwb: x kirelh smpai seberng thai pun aku akn cri !fuhh!over sei aku,,cm bleh jerk aku smpai kt thai 2...singapore lum tntu smpai lgi,,hakhak...dhlh.bye..

Tolong bagi Hamster saya makan .