Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110222


hari ini latihan sukan for umh sukan Tun Perak n Tun Razak :P... seriously x penat giler coz aku skip daripada lari  :P..HEHE.... just join lompat jauh n lontar peluru...haha,,naseb bek dapt mte so, x sia2 lh aku dtng petang nie...x membazir minyak kerete ayah aku..huhu..perfectly while tgk budak2 lain lari..haha.. wth ! suke skip daripada lari adalah hobbyku but x slalulh..tgk keadaan..sampai skulh aku menuju ke kantin sekulah n tibe2 melihat cik haziqah tiada di kantin..walaweyhh ! dengn solonye aku berjln n tersermpak plk dngn Faridah ...firs2 mmng nk date jln same2 ngn dye but dye boleh curang plk dngn aku coz sempat dye pergi jumpe friends dye kjp... dengan cuace yg terik..aku tidak snggup menuggunye lgi n terus pergi ke dataran Gemilang...terkebil-kebil mteku ini melihat budak2 len semangat memakai baju kuning ( Tun Perak ) ..haha...ok ! penat membebel kt blogg nie ! bye !

Tolong bagi Hamster saya makan .