Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110217

knock ! knock ! knock !

first of all i'm very disappointed today....group aku terkandas membuat experiment chemistry...disebabkb kitorng    tlh buat keslhn iaitu x sengje pechkn mangkuk pijar kt lab..aayoott ! bkn slh kitornglh...mybe bnde 2 dh panas sngt so trus pecah...saia mntk maap ye ..hehe..msing2 buat muke innocent yg serabut giler tu ~~ huh ! mlng  btul nseb hari nie...then,,,fingers aku plk melecur coz gedik sngt nk pegng mangkuk pijar yg tgh panas meledak tu ~ ..haaha..pdn muke anda ! ok..aku menjrit kesakitn smpai group nuri dngr then senyum2....huh ! ckp jelh yg korng nk ckp padan muke kt aku kn ? haha..ok aku x kish...yg pling ligat kt act nie ialah Adam Nepal.. x abes2 nk knekn aku ngn acap ...eeisshsshshshshshshs !! = ='

Tolong bagi Hamster saya makan .