Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110212

I'm getting flue now! how damn shit ! ok....ari nie berpakat x nk dtng KOKO esok ^^^ wee ~ ~.....bukn sbb kitorg sje2 skip but mmng x wajib pun dtng untuk larian tu just f5 jerk yg wajib..heee ~ ~....ptng tdi tuisyan subject Bio kt skulh...walaweyhh rse cm x best plk Gra x de :(......dlm group aku fara buat aku tergelak smpai x tau nk ckp pe..HAHA....berpihak pada Hassan..aku rse dye suke memalukn diri sendiri..HAHA..sory Hassan but lawak kau x setanding lawak aku deyhh..hehehe...msuk 5 ari si Kebo berade di KISAS (new school )....bile tgk meja lme dye rse teringt bnyk memory kitorng lalui m'mbuatkn aku brse cdih sebentar...chill !! gedik betul...hohoho...2 jam ibu round2 bandar tdi akhirnye impianku utk membeli sport shoes baru tercapai....lalaalalala.....seriously....aku sndiri yg memilihnye yg pling lawa ! wahh !

Tolong bagi Hamster saya makan .