Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110206

RM 15.90 :p

I'm just buy a new slippers.Wow! you look gorgeous and make feel love to buy you..HOHO..so frick! Actually,ibu yg offer aku sruh beli slipper nie...kt umah tu slipper lme dah putus so you have to buy new..ok!akk ikut jerk..love you mom!! paling  funny kt act nie adalah ayah..HAHA..Beliau lupe untuk membwe dompet!! adush!!mule2 harapanku kian terputus utk membeli slipper nie..but nseb baek Sang Amir mmbwe wang lebih so bleh aku gedik2 ngn dye borrow duit..hehe...ok! ayah senyap sje bile nmpk aku beli slipper baru..Beliau jelezlh tu...huhu..Conclusionnye,slipper aku lebih lawa berbnding slipper adik-adikku,,HAHA

Then,pergi wedding Kebo punye abang..alahai,aku bagaikan makhluk asing tanpe dikenali oleh sesiape..all pandng aku semacm jerk..taulah aku cute! hehe.Seriously...Kebo!! makanan sodap2 belake :). nak snap pict sana sini but ayah nk blik awal coz 1 more wedding that he should go..

Tolong bagi Hamster saya makan .