Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110202

Smlm mcm biase angkut baju kt dlm washine machine n trus sidai kt luar..hoho..anak dara yg rajin smpai lupe nk amek hanger..haha...kursekn de sesuatu didalam boxer afiq yg agak lawa itu....tnpe buang mse aku mengeluarkannye  & tetibe seekor katak melompt ke arahku dengn tinngi..walaweyhh..kau nie katak! wt aku terkejut berok smpai aku mnjerit ketakutan jerkk,,adeyh! then Sang Amir memerhtikn aku dri arah yg agak jauh tnpe bantuan..sengal punye amir ! aku sruh bung katak 2..kau mkin ksik aku..dhlh aku geli katak...hehe,,aku x takut ktak erk ! just geli jerk ngn bdn dia tu..huhu

Tolong bagi Hamster saya makan .