Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110131


Tepat kol 7 pagi,aku msuk ke dlm bilik air &terus berus gigi yg gigiku kini berbau busuk + wangi..hehe..then trus kemas beg yg sarat dngn baju..huhu :)4 jam lagi jam menunjukkan kol 2 ptg.Hatiku menjerit keriangan coz x sbr nak pergi kem..urmm..ruginye apek x de :(..pegang fon trus dapat msj drpd Beliau supaya menjaga diri anda baek2 :P..hehe..so sweet..kli nie ayah send aku gi kem..time on the way..cik pati text aku coz dye nak tumpang pergi sakolah.aku on jerk.Dye suruh aku pergi lorong haji hussie,,aku pergi lorong laen plk,,haha,,dasyat2..Sampai kt sekolah,aku menjadi serabut dngn bersarungkan sandel yg kolot lgi basah..adeyh! then..kitorng terus daftar kt astaka..


bangga dapat tagg nme..haha
Yess !! aku rse bngge coz dpt tagg nama..hehe..after daftar kitorng diarak bagai pengantin but x de kompanglah :( huh! carpet merah pun x de..huhu..ptng tu gk,host bgi group kt kitorng..aku 1 group ngn Adha,Zikri,Ezzah &Fatin..not badlah,,dyorg oklah coz dngr ckp senior seperti aku..hehe..then dyorg semua undi aku utk menjadi leader 4 group GARUDA ! Yeah..terkejut berok aku coz first time lorh jdi leader..In my group..Adha plng sporting ngn aku..huhu,,Anda sunnguh comel!! bagai adk n akk plk,,HAHA



Hari kedua,aktiviti berkayak & junggle trekking kt herba nasuha..kitorng dipaksa menaiki gerabak yg lawa tahap gaban itu = =' haha..kursekan diriku seperti pendatang asing yg berhijrah ke Malaysia tanpe sebarang paspord,,HAHA....fuihh!! Sampai kt t.berkayak kitorg plan junggle trekking dulu bru berkayak..Seriously rse cm nk mati pun de coz jln dye x leh jauh lgi..sungguh adventuruous,sampai sluar treks aku yg berwarne itam b'tukar menjadi warne emas.hoho..tudung pun dah selebeks giler smpai x rupe org..haha,,HANTU LUMPUR betul aku nie!! After junggle trekking..pkcik encem tu,ajar kitaorng berkayak..sungguh menggembirakn aku dpt b'kayak nGN Adha..haha,,gedik betul!kitorng asyik ketawe coz jakun glr dpt b'kyk & always terbabas kt jln lain..adeyh! haha..trauma aku b;kyk ngn dye..walaweyhh




Malam kebudayaan,my group wat drama.Mak oii!!aku jdi cikgulh!!haha..bajet jerk aku nie nk ckp bnyk time act but smpai stage gelabah tahap gaban,,huhu...malam romntic pun bermule pabila dinner dibuat oleh setiap group tnpe candle light dinner..haha


Pabila kami bertiga menunjukkan aksi cun abes..HAHA
STOKIN spe pling lawa?hehe

Hari ketiga: Aku x ske for exlporace nie..sbb pe?aku kne makan bawang mentah..adeyh! berair mteku coz aku pkai amek jerk bawang besar tu n trus msuk ke dlm mulut..HAHA..padan muke!!grr! gare2 aku x bce bismillah..termuntahlh aku dngn keadaan selamba...Adha pling aktif dlm bab mkn bawang,telur &lobak mentah nie..sampai jerk kt check point Fear Factor,tgnku diikat coz kne mkn pisang yg tgh tergntung ..nseb baek aku tinggi,,hehe dgn rse nk cepat,aku mkn dlm keadaan menjijikkan..tersekse aku,,atoyai!

Tolong bagi Hamster saya makan .