Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110313

Afbeelding2.png birthday sander2
HAPPY BIRTHDAY TO ME :)


OMG !  aku sudah menjadi tua sekarang nie .. haha .  sedar tak sedar umur aku sudah mencecah 16 tahun . :P . Thanx for all friends kerana sudi mewish aku .. huhu . Birthday kali ini . aku hanya menyambut di KLIA kerana ayahku akan bertolak ke Tanah Suci Mekah bagi melaksanakan Umrah . OK  ayah ! akk just nak cakap take care n akk sayang ayah sangat-sangat .  Stay di rumah aunty Ramlah di Bukit Mahkota Nilai dan bertolak ke KLIA pada jam 6 pagi. Before ni , ibu ada cakap kena bangun awal jam 3 pagi . haiyahh ! menyesal tido awal malam tadi semata-mata nak bangun awal . Then Pak Usu drive sbb ibu takut nak drive kereta gi jalan jauh . Aku dan adik-adik hanya menggoyangkan kaki n tengok pemandangan indah yang dipenuhi dengan kapal terbang yang besar gedabak lagi cun gitu ~ huhu . Kepalaku kini berpusing 360 darjah sbb x habes2 pandang atas time aeroplane lalu . Actually aku dah muak tengok bende alah yang besar tu ~ tapi Sang Azim memaksaku untuk melihatnye juga . ok ! akk mengalah. x pasal2 kne tumbuk ngn dia . Berebut dengan Sang Afiq untuk menolak troli beg . ceitt ! konon  rajin lh tu ~ .. time ayah nak pergi baru nak mengade-ngade . hehe . Sedangku excited menolak troli beg tetibe troli tersebut berhenti . walaweyhh.. gelabah punye pasal . dyorang semua dah jalan cepat kat depan . Aku terkapai-kapai memanggil  Sang Afiq untuk membantuku . Then , Ayah mengajakku ke kedai buku dan dia suruh aku memilih novel sebagai prsent. hehe..apalagi ! rezeki jangan ditolak . aku cepat-cepat beli novel Twilight and The Watch ( RM 35.90 ) . Ibu hanya sekadar membebel sbb dia tak percaya anak dara sorang dia nie akan membaca novel BI yang tebal tu ~ huh ! nasib baek menyebelahiku apabila ayah membekapku untuk membenarkan aku membeli novel .. hehe ... aww ! aww ! aww ! .. bye2 ...

Tolong bagi Hamster saya makan .