Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110314



Hari ni hari Isnin . diam tak diam cuti sch dah nak habes . just tinggal 6 hari lagi . This year  family tak decide nak pergi holiday  sbb Afiq nak exam this year n ayah pergi umrah . Semalam ayah call no aku sbb fon ibu ade problem ckit . Then , aku jawab . Ayah cakap dia dah sampai kat Dubai n naik flight lagi pergi Jeddah . Aku pas fon kat ibu . Ibu keriangan dapat dengar suare ayah . Line kat sane clear giler bapak . Aku tanye ibu knape tak call no rumah . ibu jawab tak dapat call . Aku pun pelik , call fon aku boleh dapat tapi fon rumah x boleh . haiyahh ! aku berfikir sebentar . x dapat idea aku malas nak pikir . Aku lari  kat ruang tamu depan amek homwork FIZIK yang menimbun tu ~ . Aku pun buat tanpa sebarang komen . Hati ibu rasa lega bile tengok anak dara dia rajin buat kerje dalam bilik . Aku pun rasa puas hati . Homework dah nak siap . tinggal paper math yang belum . time tu ~ tengah mood malas nak buat sbb otak dah saturated dengan konsep fizik . Aku ajak Amir tengok cerite  Hantu Kak LIMAH  sekali lagi . First , muke aku tak de reaksi nak ketawa . takut gelabah punye pasal . sampai kat act SI pondan n Abi tu nyanyi SOLE ! aku ketawa x ingat dunia . teruk betul punye orang . hah ! .

Tolong bagi Hamster saya makan .