Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110315


Ibu kejut aku suruh bangun . Zac Efron datang rumah naik kereta ferrari . Aku rasa sungguh bangga dengan semua orang . Zac Efron ajak aku dinner & suruh aku pakai baju lawa-lawa . Ibu terkejut lalu pengsan . Ayah  pulang Malaysia semata-mata nak kejut ibu . Ibu sedar semula . Zac Efron cakap dia suka aku . Gembira punye pasal , gaun aku tersangkut kat pintu kereta . Aww ! aku terus jatuh dan menangis . Zac Efron buat bodoh je . pehh ! Baran sudah melanda ditambah tsunami ,, aku terus baling kasut tumit tinggi aku sepanjang 3 inci kat muka dia . Aizat datang tolong aku . Dia belanja makan ice - cream  Cornetto kat Tanjong Emas . Aku pun suka dan jatuh cinta . Akim nyanyi lagu ( inikah cinta ) depan kami . Suara dia memang membingitkan telinga aku . Aku terus baling ice - cream kat muka dia . Akim berhenti nyanyi  & berlari sambil menangis mengadu kat Stacy . Aku rasa puas hati -;- .

Tolong bagi Hamster saya makan .