Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110523

Fizik ! Fizik ! Fizik !

yaww ! esok exam paper killer " FIZIK " ! wa tadi balik dari sch campak beg , mandi then makan after tu baring baring kejap sambil  berangan memikirkan masa depan -;- . Pukul 4 tepat aku mula buka buku  Physic then study dengan kepanasan sbb rumah blackout . chapter 2 tak boleh banyak lagi lh kan , aku pening doll time soalan yang pusing pusing konsep nie . Buat aku gelabah jelhh = =' . Aku harap esok aku dapat jawab  dengan tenang kay ~ . Even ,  cita cita aku  bukan nak jadi ENGINEER terkenal tapi aku harap Physics aku A . amin ~ .  Sampai sekarang setiap detik , minit , saat  , aku memikirkan pasal esok . tapi tak athelh sampai makan tak kenyang , mandi tak basah , tidur tak lena . All perfect :) . KBAII ~

Tolong bagi Hamster saya makan .