Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110531

LOOSERR !!

yaww ! sorry sbb aku lama tak update blogg . Bukan ape , tibe tibe line blogg buat prob . kau saje je kan nak pisahkan aku dengan blogg aku -;- . grrr ! berabuk doe , aku pun tak tau mane satu post fakta atau auta . wa benar benar lupe . ohh ! abaikan ~ . Banyak bende aku nak luahkan , yelhh kan , before ni aku slalu luahkan dekat fb , formspring , especially my love room . Cuti sch , dah 4 hari berlalu , semua mood sama iaitu BORINGGG !! ye ! perkataan tu selalu aku ungkapkan dekat mak aku bile aku rase boring , but dye hanya mampu membalas begini  TIDO SANE ! -;- . Aku dah penatlhh hari hari tido pastu bangun tapi tak athe bende yang menarik . Bile nak shopping nie ?? -;- . Baju , seluar , kasut dekat Mall tu semua dah panggil aku suruh beli . sepanjang cuti nie , rutin harian aku adalah bangun tido , breakfast , kemas rumah , onl , buat homewrok . Serious , jujur dari dalam hati aku ni , homework kali ni banyak gilerr bapak ! essay yang cikgu bagi 8 , aku tak sentuh lagi sbb cuti cuti macam ni , manelahh aku athe idea - idea fakta semua tu ~~ sekarang tengah mood lagi holiday ! Story dekat Astro semua mcm bangkai , sbb hari hari kau ulang bende yang sama -.- . kau pikir aku ni budak 2 or 3 tahun ke yang kene memahami sesuatu cerite banyak kali ? grrrr ! Bersyukur jelhh ayah pasangkan Astro . 

Tolong bagi Hamster saya makan .