Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110617

Jyeahh, result all subjects dah dapat . Hati gelisah , sampai nak terkencing pun athe memikirkan Hari Terbuka . -;- . result memang teruk , dah mcm tak rupe result pun athe . Lumrah kehidupan sebagai seorang pelajar , result athe yang lulus dan athe yang tak lulus . haha . result aku kali ni amat memberangsangkan = ='
yee, tak semudah itu bile dah masuk form 4 nie , style belajar bukan mcm form 3 lagi . Macam biase , parents membebel sbb result mcm hantu . oke , tak pe ! baru first exam , gua tak goyang lagi . Insyallah , gua buat yang lebih baek for next exam .

 ADD MATH :  A +
  Biology    : A+
  Bahasa Melayu :  A +
  Mathematics     :   A +
  Physics             :    A +
  chemistry         :     A +
   agama islam    :  A +
    sejarah            :     A+
   bahasa inggeris : A+


haha , korang tertipu ! nie result aku yang sebenar .....


add math : E
biology    : E
chemistry  : D
Physics     : D
SEJARAH : E
mathematics : A-
AGAMA ISLAM : A-
bahasa inggeris  :  C+
bahasa melayu   :  C+

Tolong bagi Hamster saya makan .