Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110710

DAH reti bawak honda wave ! :)



hari ni , bukan study pasal bio , physics , chemist and add math tapi aku study pasal motor . tulhh kemaruk sangat nak belajar sampai semua jalan aku langgar . haha .

P/S : Amir cakap , kak ! nie first time aku ajar orang terus clear kau boleh masuk gear 3 .

hati gembira bila Amir cakap aku dah lepas gear 3 . bravo ! tibe tibe ayah pandang slek dekat tepi tingkap .

P/S : Nie laen tak bukan , tak kasik akulhh tu bawak motor dia -;- .

testing bawak Afiq , bapak berat gilerr ohh ! athe satu bukit nie memang aku tak lepas nak naik sbb beban belakang makin bertambah . Then , Afiq cabar aku suruh bawak dia lalu dekat tepi jln . memekak gler . ini tak boleh , itu tak boleh .

P/S :  Kak ! janganlahh control motor nie mcm kau nak pergi racing . aku dah nak tercampak kat belakang
            nie . okaylh , nie last time aku naik motor dengan kau -;- .

-NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .