Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110709

123 go !

Bangun pagi , ayah terus cakap suruh pergi umah cikgu zarina pukul 1030 am ni . what's the point ? -;- rupa rupanya ayah suruh aku belajar fizik dekat rumah dia .

P/S : Kak , nanti ibu hantar . Ayah nak pergi sch .

Pergi dapur letak punggung dekat atas kerusi antik breakfast dengan ibu sambil tengok berita pasal demokrasi . Heh ! punyelah ibu soal aku macam macam pasal politik tapi 1 jawapan aku tak dapat . amek kau ! satu hari tak baca paper smlm terus blur pasal politik .

P/S : Akak tak minat politik lhh . Janganlah tanya macam macam -.-

Tiba tiba aku tukar topic ,
P/S : Ibu , bila akak boleh belajar bawak motor ?
        lhh , tak serik serik lagi ke dulu jatuh motor lepastu menangis macm budak budak ?
* hati berkata : KAN BEST KALAU AKU DAPAT SKUTER .


Otw pergi rumah cikgu , terserempak Daus dengan motor kapcai biru dia . Masuk jalan tengah parit rabu jumpa banyak motor besar dekat setiap rumah . BILE AKU DATANG SANE , I'M FEEL LIKES ALIENS -;- . Okay , korang mcm tak caye kan bila aku datnag pakai sweater hitam dengan beg sch biru dekat belakang .

P/S : Ibu cakap pakaian aku nampak pelik hari ni .

After class fizik , ayah lambat jemput so , aku plan naik motor Ziera .

P/S : Ape pasal aku nampak gabrah naik motor kau ni Ziera ?
   *   lhh , kau macam tak biase pulak ken nad , aku dah biase bawak motor capai had ni .

tibe tibe , dapat message dari ayah ,
 P/S : ayah dekat BG ni , kejap lgi sampai .
   *    akk balik naik kawan , so tak payah jemput .

okay , sampai dekat simpang tiga depan sch agama , Ziera tanya aku .
P/S  : NAD !  mane satu lorong aku nak masuk ni ?
   *   alahh , asl motor ni muat masuk lorong sudah . masuk je mane mane .

-NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .