Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110729

HARIMAU MALAYA


HAISH ! nyirap aje ken Mas kalah . buang masa aku aje gadaikan suara aku semata mata nak sorak kau . buang masa aku aje pegang bendera mas sambil loncat loncat mcm orang giler . tapi semua tu dah tak guna ken . singaporean menang mlm tadi , . Mas gigit jari , aku gigit kerusi ! ( nada marah ) . ehh , nak aje aku datang stadium buat pancaran gas hijau kentut aku ! -,- . separuh masa pertama , Mas tak menunjukkan belang diorang , terkedek kedek nak kejar bola . hoy ! meh lh sini bagi aku main , gerenti score 10 gol . haha . amboi ! terlebih sudah -,- . Ibu mcm biase jadi pengadil dekat depan tv . mak oii ! mirip mcm raja gobal sbb komen sana sini mane yg tak betul . Si Azim pergi tutup telinga sbb penyorak dekat rumah semua bising . tapi 
aku tak kisah sangat lh dengan Mas , tak rase sedih pun , yang penting bukan Man u yang kalah . hee ~ . 

-NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .