Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110801

Okay , semalam ibu ajak pergi Wetex shopping kasut . Mak Aihh , dekat 1 traffic ni , athe sorang mamat pandang aku lepastu senyum senyum . Eh ! APA PANDANG PANDANG ! MINTAK PENAMPAR KE ! amboi , sombongnya , Cik Nadya ni . Round round bandar sbb nak cari parking . Bagus ! semua parking full but naseb baek athe 1 kereta ni keluar . Dengan penuh harapan yang membara sambil pegang bemdera Malaysia , aku keluar dari kereta sbb nak beli kasut baru .

P/S : MACAM BIASE , IBU BELANJA AKAK . AKAK TAK ATHE DUET . 


Berkurun cari kasut yang sesuai tiba tiba berkenan dekat satu kasut ni . First , aku decide kasut bertali tak athe tumit tinggi . ' EH ! rase malas nak beli kasut tumit tinggi , nanti jatuh sape yang susah -,- ' .Ibu macam biase , rambang mata , semua kasut nak cuba . Jyeahh ,  rojer rojer bahagian depan rupenye athe yang lebih lawa lagi .. kali ni aku ubah fikiran nak beli kasut tumit tinggi pulak . Errr, banyak songehkan aku ? ' Eh , tak apelah saya pelanggan , suka hati saya lh nak tukar ke tak ! . Naseb baek akak amoi tu tak merungut gara gara susah payah dia amek kasut dekat dalam stor tu .

P/S : AMOI ! TERIMA KASIH SBB LAYAN PELANGGAN CEREWET MACAM SAYA :)





Naik skeleter , pergi tingkat tiga rojer rojer baju pulak . Jumpa afiqah dengan kak Jia malu malu . Ceitt ! Penat aje aku cocok pinggang kau eca -,- tapi lambat perasan . Then , ibu suruh aku beratur dekat belakang sorang abang ni . Akak cashier tu bagi baki duit syiling dekat dia tapi dia tak nak . Amboi bang ! tak payah nak kerek sangat sampai duit syiling negara sendiri pun kau tengok macam hina sangat -,- . okay , itu je kot aku nak menyanyah .

-NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .