Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110701

Underfined

what's the topic ? Nth . yang  pasti  aku kena hafal drama bi . tekak sakit sbb nak cari nada tone suara dekat setiap character . Memang sehati sejiwa aku , ieqa , wak Lan & Dayah dapat 1 group . Masing  masing pecah kepala memikirkan acter yang tak menarik dalam novel . Kali ni , Wak Lan dengar cakap aku , so aku dapat character yang tak banyak kena hafal . haha . In our group , Wak Lan sorang je laki & we are like quenns . Hanya memberikan arahan kepada Wak Lan tanpa bantahan daripada dia .. hee ~ evil ! No ! kitaorang tak athelhh sekejam tu , just ask dia bawak materials for drama . Yes ! settle now ! okay , teacher suruh acting rabu ni . Masing masing kena beli REXONA sbb ketiak mcm susu basi , angkat tangan sana sini acting mcm pelakon terbaik . haha

STORY 2 :

okay , mood hari ni shocked sbb homework banyak untuk cuti 2 hari ni . Padahal esok sch sbb kena lari ikut slogan 1 Malaysia . Tido ! Tido ! Tido ! it's not good for your health tidur lama lama . Blogging is better sbb kita boleh menyanyah sorang sorag even orang laen tak paham ape yang kita cerita . haha . Next week , aku akan rasa jelez sbb Fara & Ma pakai baju baru , kasut baru and beg baru . Everything is new . haha

STORY 3 :



time subject Fizik , buat experiment topic Buoyancy Force . Makin lama , Fizik ni buat kepala aku menjadi botak sbb konsep semakin membiak cuma ilmu kat dalam otak aku ni je yang belum membiak biak lagi . haha  . Naseb Kebo hari ni memang baik sbb dia tak athe pecahkan apparatus kat makmal . haha . After tu , aku memekak dengan Adam  , lawan jam sape paling lawa dekat bilik bahasa time subject BM . Then Adam kena denda dengan cikgu sbb mulut kecoh bergosip dengan Arif . kbaii ~

-NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .