Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110707

here i come :) . i'm just got some texting from Encik Fami . siapakah ? ohh , dye hanye sahabat sejati aku yg selalu layan perangai aku yang giler giler ni . thanx mok ! :P . Pernah dulu dye try to call but i'm just listening without voice  . haaha serve you rite ! bapak ohh , gentle giler suare dye . haha .



Next , Amir ask me for join study group dekat depan meja rumah . first first memang mls nak study dengan dye guess what dye suke membebel bende bende yg tak athe point -;- grrr ! disebabkan aku rase bosan mengadap dinding bilik yg berwarna pink menyerlah tu selama 24 jam , aku on je . kakak borek adek rintik ! sama sama penakut . cerite pasal penakut nie , malam tu athe seekor lipas nie tibe tibe melintas kat meja belajar kitaorang . punyelhh kitaorang menjerit yang boleh buat ayah kitaorang terbangun dari tidur . so bad punye anak ! haha . sorry sbb akak n amir buat ayah terbangun . sorry sbb tak bagi signal dulu bila nak buat sesuatu yang pelik iaitu menjerit mcm suare ibu  . KBAII

-NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .