Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110819

Assalamualaikum , Hye :D

cerita ni bermula masa budak 4sc1 tekun buat kerja bi dekat bilik gerakan . Ntah bunyi bom mana tiba tiba bergema . GEDEBUNG !! Kebetulan emosi aku time tu tak stabil , so aku main campak ajelah buku tulis bi dekat atas meja . Okay ! mangsanya adalah aku -,- Si kawan aku sorang nilah yang bernama Amani mula bukak cerita yang aku kentut bukan main kuat . FITNAH ! FITNAH ! :O . Mulut bagai dikunci , bengang punya pasal sbb aku aku tak tau apa apa . Adam , bukan main lagi nak menganjing aku . Aku buat rambut kau mcm bapak aku , baru kau tau dam ! ( nada tinggi ) . 1 jam lebih baru diorang stop menganjing sbb aku mula buat muke menggoda <) kau nak tau muke menggoda aku mcm mane ? kau tanya fara sbb hari hari aku buat muka menggoda dekat dia . haha . okay ! tutup cerita lama , kita bukak cerita laen . Niat memang nak marah Adam hari tu tapi terbantut sbb dia cakap cartoon botak dekat kertas bi tu likes my father -,- KILAT ! KILAT ! ( faham faham ajelah maksud words tu ) memang nyirap giler weh , ELEH . BAD MOOD LAH TU ~~

-NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .