Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110831

Assalamualaikum

Bosan ! ohh bosann ! ohh i'm bosan -,- . okay , memang aku selalu guna ayat ni dah tak ade nak pakai pakai buang dah macam lagu stacy tu . hmm , nak online fb tapi tak ade orang nak aku chat , semua mak aihh ! sombong semacam . ehh , bukan aku nak menggatal okay nak kacau korang kat fb tu ~~ nak text bapak katak hijau tapi kau nak exam ken , so malas nak kacau . okay , cerita pasal merdeka ., tak ade sorang yang sambut kat tempat aku . Amboii , aku ken yang semangat sambut merdeka . Aku ken yang pasang bendera dekat garage kereta . Aku ken yang kibarkan bendera malam malam buta . okay , that's mean Fahmi cakap aku ni berjiwa kental patriotik ! muahahaha . Terima kasih ye Haji sbb puji Hajjah . 

Next , Bibik buat open house tadi malam . Okay , serba polka dot merah gitu aku , meloncat keriangan mcm orang kene sakit parkinson jumpa yana dengan atikah . Suke juga jumpa abang abang sedare yang suke buli aku time kecik sampai menangis . Time makan tiba tiba Alif pegi tumbuk muka aku sbb aku tak kasik dia duet raye . Haishh ! naseb baek kau comel and putih gebu , kalau tak dah lama aku uli uli kau punye muka mcm tepung . penat ! kenyang ! mengah ! semua ade . 

okay , tengok cerita seram dengan kak uda lepas balik dari open house . whoat ! whoat ! belum muncul lagi hantu kak uda dah tutup muke dengan bantal . roilek lah . Ape roilek roilek ?? aku 2 kali 5 sama aje dengan dye sama sama penakut . Sejujurnya saya memang PENAKUTTT . tapi penakut saya tu ade tempatnya :) . okay , aircond kat bilik tu dah sejuk , so aku siap siap nak landing atas katil . kbaii .

-NNY- 

Tolong bagi Hamster saya makan .