Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110905

Credit to Mr blogg yummier :)

Dear Bloggie

So , have been long i didn't my post . I'm always busier ! busier ! busier ! I'm so sorry for ryders because my post always same , always bored and bla bla bla . Don't figure orang macam aku ni degil sebab nak naek motor even aku ni baru first belajar merempit . Highlight pada topic kat atas tu , Mimi , Mirul , Ikien and Najaa plan beraya rumah aku . Alang alang meyelam beraya rumah aku tu , diorang ape lagi invite aku beraye lh ken . Ehem ! Ececeh ! Berlagak , Sombong , Bongkak semua ade bile mak on lampu hijau   kasik aku bawak motor . Mak dah pesan , bile sampai area BG , you have tumpang Syikin . Tak kasik aku bawa motor area BG yang jalan tengah tali arus tu yang  masih sakan beraya . Budak degil lh ken , tak dengar cakap mak ni lah padahnya bila tapak kaki kiri aku terseret tempat pemijak motor tu . Memang sedapp !! ditambah dengan kelajuan motor yang aku bawak tu sampai berdarah and lebam lebam -,- . Naseb baek , Allah sayang aku , aku tak  jatuh parit besar dekat jalan kampung . okay , Mirul tak habes habes nak menganjing nganjing aku mcm budak kecik .

Tomorrow nya , orang pergi sch pakai kasut sch tapi aku pergi sch pakai kasut raya . Ditambah lagi dengan kasut Baley dengan Wagers . Classmates cakap , haishh ! raye raye pun main mercun . Kebo mcm tak biase lh pulak ken suka menyakat cousin yang tak reti bawa motor sampai langgar pokok -,- . Then , after assembly temankan Fara jumpe secret admire dia . Ohoiii ! Gedil and the geng ape lagi sebok soal siasat aku tanya pasal kaki . Memang popular weh aku  , wa cakap sama lu time tu ~ Marong cakap aku terer buat lapping atas jalan . memang terbaikk ! Dekat sch , dah mcm jalan princess sbb lembap ya ampunn ~ . kawan kawan dah membebel suruh lincah sikit jalan .

Time subject Kimia , 1 things yang dah buatkan aku malu tahap cipan . Amani pergi cakap yang aku gedik gedik tengok si Born . Padahal aku tengok meja Acap . Haishh ! sabar ajelh -,- . Mulelah budak budak class bukak cerita aku athe affair dengan mamat tu . hoy ! pleaselhhh !! selisish malaikat 44 aku nak kat budak tu -,-  kbaii


-NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .