Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110917

Luahan Hati .

Assalamualaikum .

Rase Bodoh ken , Bile orang yang selama ni kita rase boleh dipercayai , boleh dijadikan peneman sehidup semati , boleh dijadikan Boneka Mainan sesuke hati memainkan perasaan orang -,- . Dulu janji manis , sekarang janji mati . WTF . Aku tak marah cume terkilan bila teringat kisah silam aku dengan seorang budak ni . Aku sedar aku sape . Aku tak secantik perempuan lain , tak secomel Selena Gomez tapi aku tetap macam insan lain yang memerlukan udara untuk bernafas . Saya pun diciptakan daripada tanah . Habes awak ? Logam panas ? Nak mati cepat ke . Tak bersyukur dengan ape yang Allah beri dekat kite ? . Hidup aku pun macam korang jugak . Siang malam hempas pulas masuk tandas , Makan Kangkung , Berak Cangkung , sampai kita lupa apa yang kita buang semalam . Bila Frust , kita menangis sampai mata sepet macam kena Kencing Lipas . Sebusuk busuk Kencing Lipas tu , aku stilll boleh pergi sch tanpa MC . Peduli ape orang nak cakap , asal nawaitu kita nak belajar . Kadang kadang rase sunyi , rase gila , rase masam , rase manis bila inbox messages kosong tanpa msg si dia . Tiada lagi nasihat yang diberi , pujuk rayu , credit percuma , gelak tawa yang memukau , ayat ayat romantik yang dia beri . Perasaan orang , mana boleh pakse ken :') . Mesti terima dengan seadanya .

Tak ada guna aku nak musuh musuh dengan kau , Maki maki macam orang gila , Better kita kawan . Sejujurnya memang aku tak suka bermusuhan dengan orang lain . Kau suka , aku pun senang hati bila aku add kau balik as friend's list FB . Aku tak ade niat tak nak jadi  akak angkat kau balik sebab aku pikir Mase depan aku , Cita cita aku belajar dekat Oversea , Pergi Old Traffod jumpa Rooney , Harapan Mak Abah , Impian D3100 Kesayangan . Buktinya , kau dah ada peneman ken sekarang . Semoga kau bahagia kawan :) .

-NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .