Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20110907

Rezeki Rezeki

Assalamualaikum and ciao :)

Tak sangke dapat rase kek coklat yang Amani buat . Tak sangke aku dapat bekas yang tinggi . Hehe . Semua orang jelez sbb aku punye special sikit . Dekat class , aku tak habes habes belek kek coklat Amani tu . Warna , Deria , Rase kek coklat tu menusuk dalam hidung kempes aku suruh makan . Fara dah perli perli aku kat sebelah . Tak habes habes nak touching sbb tak reti masak . Haha . Kisah pulak ken . Aku ni yang tak reti masak steady cool je :P . Plan makan dekat rumah sbb takut budak laen mintak . Eh , baru tau ke aku kedekut ? Kalau makanan dah sedap aku susah nak share dengan orang . wee ~

Lepastu , Fara pegi menjerit nama aku sbb dia tak bawak pencil box. Mak aihh ! Ingat hantu mana yang datang tempat dia . Okay , apelagi lh ken , temankan dia pergi koperasi beli pen . Aku dah macam badut yang dekat sarkas tu yang tengah buat show -,- Adik adik semua tengok aku atas bawah . Bile sampai bawah diorang tengok kaki . Bile tengok kaki , diorang rase macam nak maki maki aje sbb aku pakai slipper . Puncenya ! kaki injured .

Setiap kali aku keluar class , mesti nampak teddy bear montokkk . Setiap kali nampak aku , mesti nak nganjing aku pakai kasut raye -,- . " Don't Judge About It's Cover " ... Hotak dia , kasut raye aku , kasut jamban yang selalu guna masuk keluar tandas tu . Looserlh -,- . Aww ! Aww! Aww ! Terpikat sekejap bile mamat bahu jalan depan class . ( Err , ayat perli je ni ---' ) Ehem ! Story gentle sikit , Born tadi merayu rayu mintak maap dekat aku . Bagai masuk telinga kiri , keluar telinga kanan , aku tak ingat ape yang dia cakap , so tak boleh lh nak share dekat Bloggie . HAHA . Bagi aku take time lh nak kawan dengan kau semula . Sejujurnya hati yang murni ni , aku malas nak layan kau dekat class tu sbb hari hari  buat aku sakit hati -,- .

Masuk story kelakar , Time subject Bi tadi teacher suruh aku bace jawapan text . Entah Setan mane tiup mata aku sampai aku salah tengok jawapan . Buu ~~ je ken . Time balik tadi , pasangan bahagia Afiq dengan Adam main kejar kejar dekat luar class sampai kek Afiq jatuh longkang . Kelakar ken :) . Yana dah mengilai ngilai je tinggal tunggu  masa nak jadi pontianak . Kbaii .

        " Sorry tak dapat nak share picture kek coklat yang Amani bagi sbb aku dah sentap dulu :) "


- NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .