Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20111025

Assalamualaikum

Hai Peeps .

Tolong basuh tangan korang dulu bila   roger blogg aku . Mulai sekarang aku pointkan kebersihan supaya bakteria bakteria tak rosakkan nama blogg aku . Masuk hari ni dah 5 hari holidays tapi semua bende yang aku buat tak membuahkan hasil . Aku selalu pegang kata kata Abah * NAK SERIBU DAYA TAK NAK SERIBU DALIH . Cewahh ! Anak guru Bm konon nak tunjuk hebat . Bila kita rase sunyi kita akan terkenang ken dekat seseorang . Seseorang yang boleh buat kita bahagia , gembira , ketawa  and yang paling importantttt sangattt seseorang yang boleh kita anggap sebagai Teman Tapi Mesra :))) * Selebar lebar senyuman aku kau selalu cakap aku comel dengan lesung pipit yang sangat dalam sampai  cecah kerak bumi . Blablablabla . Bagi aku kau tetap hensomss , tetap thuft even orang lain cakap badan kau tak serupe macam Sazalo . Ohh , Syukurnya aku dapat kawan macam kau .



Next , Happy Birthday to Afiqah Sanusi . Pejam celop pejam celop dah seventeen years old . Wonderfull for you dapat celebrate party cuti ni . Hope  you success senior :) . Bring a flying colours in your Spm's  result .

Burung kenek kenek 


Tolong bagi Hamster saya makan .