Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20111020

 * 0177282205


Hai Peeps .
Nak tau ape aim aku higlight no strangers dekat atas tu ? Nak tau ape yang member aku buat dekat no tu ? ehem . Bagi aku teguk air segelas cawan dulu -.- . Alkisah , no ni dah 4 hari kot asyik ganggu hidup aku sampai gua nak study pun tak tenteram . Ape perasaan korang bile orang cakap kau SIEL , lepastu pergi cakap bajet bagus konon lah ken -,- . Hati manusia mane yang  tak terasa weh . Tulah budak zaman sekarang sampai tak tahu menahu mana sifat  Mahmudah or Mazmumah . Jangan salahkan mak bapak yang tak tahu menjaga anak . Kau kena motivate diri kaulah kawan . Jangan cakap sedap mulut je cakap orang ni itulah apelah . Lega kot after no ni dah tak maki maki aku . Yelah bersyukur sangat ade Farah yang sanggup buat ape saje demi kawan tersayang . heee . Sorry sebab babitkan AHMAD dalam kes ni ye Farah . hehe . Eh takut dah ke nak maki maki aku after member aku dah sound kau ? Goyang pulok nak angkat call . Ingatkan gentle sangat . Baru je semut serang gajah dah takut . Pirahhh !! okay . Gua nak mandi . Assalamualaikum .

-NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .