Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20111104

Happier

Assalamualaikum .

Excited tersangat sangat bila sch bagi cuti 5 hari sempena Hari Korban . Eh , aku tau korang jeleousss ken sebab sch korang cuti sampai hari Isnin ? Haaa , nilah untungnye jadi warga SMKBG . Hari hari dapat bonus cuti dari pengetua .

Tadi konon konon aku tunjuk feeling lebih bace novel dekat class tapi satu bende pun aku tak faham . Sumpah , jiwa aku ni bukan lah berjiwang sangat macam orang bercouple sampai setiap malam nak cakap I love you sayanggg . Lah nampak diorang main scrabble terus nak tunjuk skill  dekat diorang . Best bhaii . Lepas exam ni lah kerje kitaorang , buat bising kadang kadang bergosip sampai berbuih mulut even  kitorang ni budak Sains Tulen . Cikgu cikgu dah tak boleh buat ape just join sekali dengan kitaorang .

Bile orang suruh lari dekat padang tak nak . Bile orang suruh masuk lari 100 meter tak nak . Kenape suke sangat memalukan diri sampai excited berlari ? Dahtu , buat aku segan je dengan pak cik tu . Nasib baik tak terlanggar . Eh ! penyek dibuatnye kang . Yang aku geli hati tengok Si Fara lari sakai giler . Oh , 1st time kot dia buat macam tu . Hakhakhak .

-NNY-

Tolong bagi Hamster saya makan .