Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20111223

Chemical Bond

Assalamualaikum .

Abah tanya semalam , Ni nak shopping dekat mane . Then , aku cepat cepat decide "jusco baru " !! Haa , okeng beli  apa apa yang ptt dekat sane especially baju adik aku yg apply dekat asrama . Dengan kasut kulitnya lah yg susah nak cari sampai kau gune kasut dah mcm spesies gajah dek . Masuk gate first , Amboi kemain lagi banyak pokok krismas cume santa je tak de -.- . Depan depan je dah de promote mainan dekat situ , apelagi Azim merungut lah suruh beli but Abah aku ni pandai bodek orang , Tingkat atas lagi banyak dek >< . Aku ni dah tak tahan je ni quickly masuk toilet dulu . " Mak , please hold my bag if ade pencuri ragut kasik je sbb wallet Akak tak de duit . Tandas dia aku bagi100 markah sbb bersih giler siap boleh dengar lagu Mistletoe .

Rambang mata punye pasal , sampai  lupe bawak troley sekali . * Ni kerja Abah cari troley dekat tingkat bawah , anak anak just tolak and tarik . Kuihkuihkuih . Banyaknye bajuu , banyaknyee seluar , ramainye mamat . Ciss punye anak ! Aku pergi cari baju cukuplah 2 pasang terus masukkan dlm troli . Aku suggest baju ni dekat Mak dulu , " Cantik tak ni Mak ? dia balas , hmm bolehlah * responds macam 50% peluang aku dpt baju seanggun ini -.-  Berkat aku membodek Mak akhirnya berjaya :) Amir ajak pergi butik York , " Kak temankan aku pergi sane nak beli badminton . Aku pun bosan time tu kena jadi viewer so follow jelah . Jalan jalan , Eh " RM9.90 cent !! Amir dah lompat nak beli . Dia tu stingy sikit bila aku suruh dia belanje . Grrr ! Nvm , duit dia and Afiq than dapatlah 2 raket . Lepastu nak beli bola , walaweh banyak songeh lah pulak pilih yang mahal . Ceh , konon ken aku nak ade badan mcm Sazali  tapi tak terangkat pun bende berat tu .

Mak and Abah tak pernah miss beli kasut so berjam jam lah diorang choose . Lama di Jusco sekejap di Mydin . Tu pun tak cukup lagi beli barang pergi dekat Keluarga Mall . Kaki ni dah getar getar je nak berjalan . Lunch di Mydin dengan foods 1 malaysia semua makan nasi ayam . Time balik , Mak aku tunjuk satu novel ni , " Kak tu haa Ombak Rindu . " , Erkk , sorry tak minat . Berlari masuk kereta sbb nak aircond . Bile aircond mule sejuk , mule lah bau stokin busuk . Okeng , semua ken tak nak ngaku -.- .

Sampai rumah semua dah terdampar macam dugong . Lepastu , ain call then bual blablabla sakat aku dengan budak Eidward tu . Ciss ! Gelak besar punye pasal sampai Mak suruh tutup pintu room . Malam tadi aku pun tak tau y aku tido dlm menangis . Serious beb , aku tak sedar pun time tu but ak rase ade bende meleleh dekat mate aku ni . Then , i kesat gune tangan . Tibe tibe tangan penuh dengan taik mata . Wakluu , selebets siakk >< . Chiaow .


Tolong bagi Hamster saya makan .