Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20111226

Si Labu Labi






Assalamualaikum .
Last Sunday , aku buat modul add math . Okeng , dari dulu bila aku post story je mesti cakap pasal add math . Tulus dari hati hw add math memang banyak . Seluas luas besar tapak tangan kau pun bila nak hentak meja tu sampai pecah memang takdir kau dapat hw add math banyak . Tu sch aku . Eh, aku kalau dah pro bab add math ni dah lama aku joget mcm JB lah :)

Suddenly , semalam aku test buat tajuk differentiation , haa amek kau ! Aku jerit nama Ain kasik ajar . Nasib baik dia pro . Aku sayang kau Ain ! Mak call telefon rumah asik cakap aku tak de . Then , dia call no fon aku . Untunglah ken ton fon aku sama dengan Ain , masing masing buat muke bangge nak answer call . Jyeahh , finally fon aku . Oh Ain , Buu kau nyah !

Bestlah kot kasik ronggeng sama Mp Ain . * NAK CAKAPLAH DEKAT ABAH BELI SATU UTK AKU . Ade sorang pakcik ni tibe tibe roger kitaorang punye group study . Pakcik tu cakap ."Rajinnya ,,, SPM lama lgi lah dek . Hotak dia ! Time nilah aku nak advancedkan ak punye sub f4 tu , so next year petik jari bukan gigit jari bila org tanya soalan . * Aku bukan nk tunjuk siliness aku tu -.- . Chiaow .

p/S : hMM , SEDAPNYA KARIPAPPPP 

Tolong bagi Hamster saya makan .