Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20111216

Salts

Assalamualaikum ....

So minggu ni i dengan members dah start  buat study group ikut turn dekat rumah masing masing . Mak tepuk tangan tanda setuju , apelagi kerusi tak cukup dekat meja depan copet kerusi belakang . Aku akan mula bosan bila aku belajar sorang sorang tanpa peneman and aku invite my buddies Ain , Jiera and Mya for join with me . Opsss ! Afiq and Talha abaikan sbb diorang kejap tenggelam kejap timbul -.- Loosersss <= = = . Aku ni jenis pemalas bila nak salin baju time orang datang rumah , so aku pakai je seluar colouring tu . Weeee ~ . Eceh ! Konon nak tunjuk aku ni Ex student of  sch SMART , aku pakai seluar colur merah tepi nama sch . Ain cakap aku Hottt dekat sch . Wakluuuu ! Amek lah taik gigi aku ni kalau berani kalau cakap aku Hott . Lelaki dekat sane pun rase loya tengok muke aku .... Wah wah wah . Tak important sangat pasal Boyfriend Moyfriend buat masa ni . Just picked up my studiesssss . Keluar U baru boleh cari lelaki Mat Salleh . Walawehhhh .

Kembang kempis kembang kempis , i got a new hair . Alahalah , buat rambut korea gitu . Goshh !! Ni all idea Mak . Dia yang sibuk suggest model rambut ni yang ade buku dekat saloon tu . Amek kau ! Bersepah kot buku buku tu dekat Saloon . * Sebagai coustermer , Kaum Mak ade hak mencari rambut yang terbaik buat anak anak . Mak cakap , Ini comel , Ini lawa , sesuai dengan kakak . Aku tak sempat nak cakap apa apa then Amoi tu dah potong sekerat rambut aku -.- . Okay , then Amoi tu cakap , Dek , you kena belai rambut you ni baik baik kasik belai bhg depan . Abgdjkkk ..... Rambut dah mcm tempurung kelapa , saya redha jeeeee ..
Chiaow .

Tolong bagi Hamster saya makan .