Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20121202

Harimau Malaya

 Hye peeps ,
satu family risau bagai , ade yg kate ade harapan ke nak menang sbb tgk pemain main macam gelabah 
tak tentu pasal tapi Abah nekad ape nak jadi pun jadilah . 
After we pray solat maghrib , Mak suruh kami sekeluarga siap siap , 
amek gambar buat paspord . 
Dah janji dgn Mak , before 8.45 pm we should arrive at home , 
YELAHH DEMI HARIMAU MALAYA !!
Tak sampai 20 minit , Mak cakap , kak Endon dah 2-O lah 
haaaaa !! kecewe punye psl aku terus hentak meja dekat kedai gambar naseb baik tak pecah
BUKAN APE KEDAI TU BUKAN BAPAK AKU YANG PUNYE .....
Afiq tepuk bahu aku sebelah , rileks lah weh belum start lagi . 
bengang , bengang . 
sampai rumah , terus amek port masing masing sambil layan Maggi yang tak cukup rase 
Naseb baik adik adik aku jenis tak kisah 
aku campak ape pun diorang makan jeeee
Ni YANG TAMBAH SAYANG .
Tapi game kali ni mmg sengit wow , Harimau tetap mengaum 
sekali libas kucing 2-O !!


Ken Aku dah cakap tapi korang tak caye ! Harimau Malaya memang menang punye ! 
Bukan senang tau nak membebel







Tolong bagi Hamster saya makan .