Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20121206

hey guysss !
dah seminggu lebih cuti tapi still lagi dekat rumah tak berganjak ponn pegi mane mane 
tunggu punye tunggu punye tunggu 
jam dekat dinding show off sangat sampai 4 kali bunyi
haihh rase mcm nak baling je gune penyapu -.-
okay still lagi dgn hobby kesayangan tgk tv 
and kadang kadang tu rase mcm gua 
dah boleh hapal dah semua jalan cerite 
sampai astro pegi tayang balik movie yg kitaorang dah tgk 
Cantek muke ! 
wah bukan main sedap ken terime bil org yg beratus ratus 
naseb baik bapak aku ni penyabar orangnye 
tak jadi nak potong astro .
AKU TAK DE MOOD NI !
Selak punye selak surat khabar naseb baik ade bnde interesting 
tak de lah sangat but i think bende ni boleh spend time sikit kot 
cuti ni . 
Tgk hadiah wow anak Datuk blum tentu boleh dapat 
naseb lah kalau aku boleh dapat .
Mak membakar semngatku suruh masuk 
mane tau boleh dapat kete
tambah lgi sebiji jadi 4 .



Tolong bagi Hamster saya makan .