Nak ngurat ke ?

My photo
Everything about me is simple. Nad is the name given. 18 years old and still alive. I don't like Kpop. I do have a pyjamas that i always wear it when playing the badminton but I don't care. I am easily inspired by pretty things or pretty words. I reblog what I want and write what I want. You can't control me sweet heart. And Mols is my inspiration.

20130204

girl story part 3

Hai and Assalamualaikum 
since dah lame tak update ni 
blogg dah mcm sarang tikus 
sorry kalau ade yg sampai merungut
sbb tikus dalam blogg aku ni dah beranak pinak 
Aku yang salah , hukum lah aku , aku yang neglect kau
aku je yg buat tak tau yg selame ni
kau lah tempat aku bermanje ,
kaulah tempat untuk aku selalu bahan orang ,
kau juge tempat aku meluahkan perasaan .
*okay dah macam Awi dalam Sembilu
Jujur aku cakap even kadang2 dalam hati ni rase
macam nak delete je kau tapi
aku rase dah banyak kot aku typing 
yg tak patut aku share aku private .
Bile preview balik ape yg aku tulis dulu2 
rase macam nak gelak kuat kuat
biar jiran kasik dengar 
bace story yg aku tulis entah ape ape
naseb baik ade yg paham 
kalau yg tak paham aku mintak maap banyak2
guess what aku ni seorang yang kuat berangan 
kalau nak tampar saye silakan .


p/s : TOLONG AH SAYA NAK TINGGI !!
*sekali lagi berangan 
byeeee 

Tolong bagi Hamster saya makan .